2023年9月24日星期日

塔利班嘅優點

上堂同學生討論,有個巴裔學生話佢支持塔利班,我問點解,佢話:「因為佢地阻嚇到啲唔跟伊斯蘭教規定嘅人,例如強姦會處決。」

我話:「其他政權唔會罰強姦咩,要靠塔利班?」

佢話:「佢地有做啲好嘅嘢,例如改善同巴基斯坦嘅關係,因為大家都憎美國。」

我:「吓???呢樣嘢咁重要?咁女性地位好差呢?唔緊要?」

佢:「佢地係跟伊斯蘭教規定。」

我:「咁女人無得讀書呢?」

佢:「係因為亂所以唔俾佢地返學,係保護佢地。」

我:「咁偉大,唔叫老師去佢地屋企教佢地?」

佢:「唔知。」

我:「塔利班仲有咩好?」

佢:「要大家跟返伊斯蘭教規定遮敝身體,女人要戴頭巾。」

我:「《古蘭經》無講要。」

佢:「有。」

我:「我識阿拉伯文,唔好拋我,邊一章邊一節?」

佢google完俾我呢段:「你們向先知的妻子們索取任何物品的時候,應當在帷幕(Hijab)外索取,那對於你們的心和她們的心是更清白的。(33:53)」

我:「呢段叫啲信徒唔好走入穆罕默德間屋嘅私人部分,點跳到全部女人要戴頭巾?」

佢:「我個教長有講,佢用我地嘅語言,啲字好深,我無辦法用英文翻譯俾你聽。佢話女人除咗眼之外都要遮晒,如果我有老婆的話我都要佢咁遮。」

呢啲教長咁鍾意阿富汗做咩唔投奔塔利班?點解要喺香港呢個咁腐敗嘅社會生活?一定係諗住要拯救呢度嘅迷途羔羊,真係好偉大。求真主體察佢嘅虔誠,送佢去阿富汗。

沒有留言:

發佈留言