2023年10月8日星期日

印度同巴基斯坦嘅界線

今日上堂講民族主義,見啲學生懨懨欲睡,於是我話:「例如,印度同巴基斯坦係咪唔同民族?基於乜嘢?」

印裔女學生有啲激動: 「當然唔同,個樣已經睇得出。」

今次其他幾個印巴裔學生無所謂,喺度搞笑:「係,Miss,快啲睇下我地個樣。」

印裔女學生:「就好似啲人話中國人同日本人睇唔出,係外人唔識睇啫。」

我:「我都唔敢話識睇喎,真係靠外表分可能係睇衣著多過睇樣。」

印裔女學生:「文化、宗教、語言等等都完全唔同。」

我:「印度都有穆斯林。」

印裔女學生:「有,但係巴基斯坦係基於伊斯蘭教,印度係印度教。」

我:「我地可唔可以想像個國界唔一樣?」

其他印巴學生齊聲話:「喀什米爾!」

我奸笑話:「係囉,屬於邊個?」

巴裔學生:「唔知。」

印裔女學生:「就算條界可以變,印度同巴基斯坦都係好唔同,完全唔係一回事。」

沒有留言:

發佈留言