2023年10月24日星期二

種族歧視與bucket list

1. 同我啲學生講起寒假去伊拉克,印裔學生話:「去做乜,俾人炸?」

我話:「乜你咁racist㗎。」

佢話:「我都係brown,自己人,唔算racist。」

土耳其英國混血朋友:「唔明你點解喺中東成日俾人性騷擾都仲咁鍾意去,咁多問題,我都唔係好想去。」

我:「鍾意文學音樂嗰啲無辦法啦,日常生活係唔pleasant嘅,當自己去咗動物園囉。」講完奸笑:「我係咪好過分?」

問題:我racist啲定我學生racist啲?

2. 同巴勒斯坦混伊拉克裔法國朋友(見前文《走佬專家》,連結放留言)講起去伊拉克,我問佢有無伊拉克護照,佢話:「無,我諗我要攞都可以嘅,不過唔知攞來為乜。」

我笑:「為咗’uruba?」(泛阿拉伯主義,提倡眾多阿拉伯國家要相親相愛團結一致。)

我又問佢去約旦去邊度玩好,因為佢有親戚喺約旦。

佢話:「去Petra、Jerash,仲有耶穌受洗嘅地方。」

我:「你係咪巴勒斯坦人來㗎,耶穌受洗嘅地方唔係喺巴勒斯坦嗰邊咩?」

佢:「總之一定唔係喺以色列嗰邊。」

3. 摟讀中東研究嘅朋友一齊去大馬士革:「大馬士革喎,要唔要一齊去,呢啲嘢bucket list來㗎喎。」

「啱,不過我驚驚地。」

「唔緊要啦,bucket list完咪可以kick the bucket囉。」

***

之前講到我選擇困難定唔到日期,未買中間嘅機票。選擇困難症點醫好?

好簡單,見到機票開始貴,即刻嗱嗱臨book晒。搵到巴格達都有Airbnb,但大馬士革就無。

沒有留言:

發佈留言